reklama

Čo bude ďalej???

Bola pekná sobota, ani nie počasím, skôr pre mňa... Vlastne čo to trepem, ani pre mňa pekná nebola, veď keď ráno zazvonil budík pred šiestou, najradšej by som ho rozbil. Takže nebola to pekná sobota, ale taká priemerná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zo školy som sa dostavil krátko pre tretou, doma všetci v plnom prúde stavebných prác na novej streche garáže. Zamkol som teda svojho tátoša na ulici a šiel konečne niečo zjesť, bo prísun a výdaj myšlienok bol dosť veľký. Sadol som si ako vždy k môjmu počítaču a otvoril stránku najznámejšieho slovenského chatu. "Nič zaujímavé" pomyslel som si a prehliadal som si ďalšie svoje obľúbené stránky tentokrát však s úplne inou tématikou na ktorú kedysi hovorili mnohí, že sú to čudáci. Aj toto čudáctvo sa časom vytratilo a teraz je vidieť behať po poliach s foťákom hocikoho, kto sa snaží byť perfektným fotografom českej stránky FW.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale k veci, toto len k tej sobote, potom som čosi upratal ako každý víkend doma a zasadol sem znova, znova chat... znova nik známy, tak som pomaly vybavoval nejakú zábavu na večer, s kamarátom sme vtipkovali na inom komunikatívnom prostriedku. Tesne pred odchodom z domu som zahliadol istý nick... bola to baba z Trnavy... tak sme ešte rýchlo prehodili zopár RP a večer sme sa stretli v meste. Vraj plnoštíhla... krásna brunetka, s fajn postavou... Pomyslel som si, tá bude asi trochu namyslená... Nebola, opäť raz som sa mýlil. Chvalabohu by si niekto pomyslel, ale ja neviem, neviem čo si mám myslieť. Zaľúbil som sa? Snáď. Ale čo keď ma má ona na háku? Tak bohužiaľ... Čas vraj ukáže...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teraz čakám na čas... Inokedy uteká ako rozbúrená rieka. A teraz? teraz je to pokojná bystrinka, ktorá sa nikam neponáhľa.

Stanislav Dobrovodský

Stanislav Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milión, taký, akých je naokolo strašne veľa Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu